محصولات

قوانین و مقررات

متن زیر قراردادی حقوقی با شما به عنوان کاربر فروشگاه دلفیران می‌باشد.


1- مالکیت معنوی

کلیه عناصر موجود در این وب سایت، شامل اطلاعات، اسناد، تولیدات، لوگوها، گرافیک، تصاویر و خدمات، کلاً متعلق به سایت فروشگاه دلفیران، می‌باشد و هیچ شخص حقیقی و حقوقی بدون اجازه کتبی صاحب عناصر مذکور سایت فروشگاه دلفیران، اجازه کپی کردن، توزیع، نشر مجدد، واگذاری (Download) نمایش، ارسال و انتقال آن‌ها را ندارد.


2- شرایط استفاده از خدمات سایت

به محض پذیرش عضویت شما در سایت فروشگاه دلفیران، عضویت شما بیانگر پذیرش کلیه ضوابط و مقررات سایت بوده و متعهد هستید به این ضوابط احترام گذاشته و آن‌ها را رعایت کنید.

پست سریع(تیپاکس چاپار پست پیشتاز و...):

امکان ارسال آبزیان در این روش وجود ندارد و کلیه هزینه های ارسال پسکرایه می باشد. در این روش بسته ی شما حداکثر بعد از 24 ساعت ارسال خواهد شد.این روش در روز های تعطیل انجام نمی شود و در صورت ثبت سفارش در روز پنجشنبه, سفارش شما در روز شنبه ارسال خواهد شد.

ارسال هوایی:

هزینه های ارسال علی الحساب 300000  تومان برای شما محاسبه و بعد از بارنامه و ارسال بار مبلغ دقیق در فاکتور شما منظور می گردد. در این روش سفارش شما حداکثر بعد از 24 ساعت ارسال خواهد شد.

ارسال زمینی:

هزینه ارسال سفارش تا پایانه های باربری برابر متناسب با پایانه مبدا در فاکتور محاسبه خواهد گردید و هزینه های پایانه و باربری پس کرایه می شود. در این روش سفارش شما حداکثر بعد از 24 ساعت ارسال خواهد شد.

شرایط ارسال موجود زنده:

دوستان برای خرید موجود زنده با توجه به محدودیت بار و امکان مشکل در موجود زنده به نکات زیر توجه کنید :

۱.دلفیران از مشتریانی که همیشه حامی آن بودند کمال تشکر را دارد و به این منظور برای ارج نهادن به مشتریان همیشگی، اولویت خرید با مشتریان دلفیران میباشد .

۲.در شرایطی که حامیان و مشتریان دلفیران در گذشته از وب سایت محصولی خرید کرده باشند نسبت به کسانی که خریدی انجام نداده اند و یا خرید آنها کمتر بوده است نیز در اولویت ارسال موجود زنده قرار میگیرند.

۳.در صورت اتمام موجودی بعضی از آیتمهای فاکتورهای خریداری شده با شما تماس گرفته میشود که در صورت تمایل سایز یا گونه عوض شود و در غیر این صورت مبلغ ظرف 7 روز کاری به حساب شما بازگردانده میشود.

۴.توجه داشته باشید ، تا زمانی که تیم دلفیران موجود زنده را برای شما بسته بندی نکرده است فاکتور شما نهایی نمیشود به دلیل اینکه شاید در زمان گرفتن موجود زنده تیم دلفیران متوجه اشکال یا مریضی در آن موجود شود و جایگزینی نیز برای آن وجود نداشته باشد لذا با شما برای تعیین تکلیف تماس گرفته میشود.

۵. اولویت ارسال بار ماهی با دوستانی است که مشتری دلفیران هستند(لوازم و و مواد مصرفی آکواریوم خود را از این شرکت تهیه میکنند) و بعد از آن به ترتیب زمان ثبت سفارش می باشد.

۶.در زمان تحویل بار چنانچه موجود را مرده و یا مشکل دار (بیماری، زدگی، ...) دریافت کردید بدون اینکه بسته بندی آن را باز کنید چند عکس واضح از آن و بسته بندی و مخصوصا سر بسته بندی برای دلفیران ارسال نمایید که در صورت تایید در سفارش بعد برای شما موجود مشابه یا خود آن ارسال میشود.(این مورد مخصوص ارسال هوایی است شرکت هیچ گونه مسئولیتی در قبال ارسال به روش های دیگر نخواهد داشت)

7-در صورت ارسال زمینی لطفا توضیحات کامل درباره ارسال و جزئیات در کادر توضیحات نوشته شود.

8-درصورت اتمام باکس و نیاز به تهیه آن هزینه به صورت جداکانه محاسبه میگردد.

ضمن قدردانی از دوستان و مشتریانی که همیشه ما رو در این صحنه یاری کرده اند.

 جهت اطلاعات بیشتر با پشتیبانی سایت 44903685-021 (ساعت تماس 9:30 تا 17)  تماس حاصل نمایید.




دلفیران ، تحولی در صنعت آکواریوم