محصولات

ارجاع و تعویض کالا

از آنجائیکه حفظ رضایت‌مندی مشتریان در اولویت فعالیت‌های شرکت دلفیران می باشد, این شرکت امکان بازگرداندن و تعویض کالای خریداری شده توسط مشتریان را با توجه به موارد زیر فراهم نموده است.



شرایط باز گرداندن کالا:

-درصورت وجود مغایرت کالای ارسال شده (اختلاف در مدل، رنگ، سایزو...) با کالای درخواستی, کالای فوق تعویض می شود مشروط به اینکه تا 24 ساعت بعد از دریافت کالا به واحد پشتیبانی: 09332302238 اعلام شود. در صورت موجود نبودن کالای در خواستی در انبار, حساب مشتری بازگردانده شده و هزینه های حمل به عهده شرکت می باشد.


-اگر قبل از دریافت کالا, از سفارش منصرف شوید با شماره 09332302238 تماس حاصل نمایید تا در صورت ارسال نشدن از ارسال آن جلو گیری شود. مبلغ فاکتور ظرف مدت 48 ساعت به حساب شما واریز خواهد شد.


شرایط گارانتی:

-تمامی تجهیزات دارای گارانتی, در صوت معیوب شدن و شامل بودن شایط گارانتی, هزینه ارسال تجهیزات به عهده ی مشتری می باشد.

-در صوت اعزام کارشناس جهت تعمیرات, ایاب و ذهاب به عهده ی مشتری است.  

-اسکیمر ها و پمپ های دلفیران دارای 2 هفته مهلت تست و 1 سال گارانتی می باشند. هزینه های باز گردان کالا به عهده مشتری است.


مواردی که کالا را از گارانتی خارج می کند:

1-نوسانات برق

2-ضربه خوردن

3-شکستگی

4-گیر کردن شی خارجی در تجهیزات

(کلیه آداپتور ها از گارانتی خارج می باشند)


جهت اطلاعات بیشتر با واحد پشتیبانی 24 ساعته: 0933 2302238 و 44908601 داخلی 4 تماس حاصل نمایید.







دلفیران ، تحولی در صنعت آکواریوم